P90X & mys!

Efter att ha spenderat gårdagen med att vara missnöjd med senaste tidens träning & resultat, varit sur över att det inte hänt något alls på sistone, kommit fram till att jag behövde göra något nytt beslutade jag mig för att köra P90X! Får väl se hur länge jag klarar det, haha! Ska fixa hem det idag, så idag blir det ett vanligt benpass som alltid på onsdagar!

På tal om träning måste jag snart ha nytt protein.. (dels för att mitt snart är slut & dels för att jag är sjuuukt trött på smaken..) Så på i morgon eller på fredag när alla julklappar är inköpta ska jag unna mig lite nytt protein och lite andra roliga grejer från MM Sports!


Nej, nu ska jag kila iväg och träna! Sedan ska jag göra en ansiktsbehandling, klippa håret, troligtvis en fransförlängning & förhoppningsvis hinna baka lite! Och imorgon eller på fredag ska jag äntligen fixa mina naglar, fin inför julen! 

Bildbrist så bjuden på en ur arkivet från förra året
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0