Världens bästa vän

Ville mest bara säga att jag har haft lyckan att få den bästa vännen man kan tänka sig! I 11 år har hon stått vid min sida och än är det inte över! (framtidsplanerna <3). Kan fortfarande inte förstå vilken tur jag haft som fick träffa dig.
Alla stunder, minnen, skratt och tårar som vi delat, hade aldrig bytt det mot vad som helst i världen. Skulle inte klara mig utan dig! Min bestie, andra halva & partner in crime -föralltid. 
Tack för allting -jag älskar dig tusen varv runt jorden och tillbaka. no

 



Kommentarer
Postat av: Pauu

(Tyckte att kommentaren ifrån nattstad skulle följa med hit också, hihi!)

Du är bäst och jag kommer alltid hjälpa dig med dina kriminella grejer! Framtidsplanerna kommer att bli bäst och du är den allra bästa vännen man kan önska sig! Älskar dig 15 tusen gånger till månen och tillbaka bestie, min bättre del! <3

Svar: Sweetie! Åh, vet inte vad jag skulle göra utan dig! <3
starsplash.blogg.se

2013-08-28 @ 20:50:16
URL: http://letskillit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0